Digital Tutors - Modeling a Mech Robot in ZBrush
Time : 9h 10m | Size : 5.09 GB | Project Files : Included | Software Used : ZBrush 4R4, Photoshop CS6, After Effects CS6, Maya 2012
با سلام
در این آموزش ما از تکنیک HardSurface برای مدل سازی یک موجود مکانیکی استفاده می کنیم.هدف این آموزش این است که بیشتر با این تکنیک آشنا شوید. ما ابتدا براش های سفارشی خود را می سازیم ، سپس برای نشان دادن نحوه ی اجرای این تکنیک ، به توضیح متدهای Mask Extraction و Zsphere می پردازیم و با استفاده از آنها روبات خود را میسازیم.پس از آن با رندر کردن و کمپوزیت آن به کار خود خاتمه می دهیم.
مشاهده توضیحاتــ انگلیسی
In this tutorial we will use ZBrush's hard surface modeling techniques to build a mechanical creature. The idea here is to become more familiar with hard surface creation in ZBrush. we will begin with some custom brush creation and then move on to creating our own custom meshes to be used in conjunction with ZBrush's Insert Mesh tools. Next, using a rough concept sculpt as a guide, we will explore different mesh creation methods such as mask extraction and ZSpheres topology building to create the different parts of our robotic creature. we will take some BPR renders of the creature into Photoshop and After Effects, where we will put together a complete final image. By the end, we will have the understanding necessary to create any number of hard surface models and bring them to a fully-realized render.
جعبـه دانلود
پسورد کلیه فایل ها www.cgtools.ir میباشد.
شما می توانید این آموزش را از لینکهای زیر دانلود کنید.
فقط اعضای VIP قادر به دیدن لینک ها میباشند.
================================